Antrenament vizual autogen


Acest concept a fost introdus de creatorul acestei metode - psihoterapeutul german Johannes Heinrich Schulz. Metoda de antrenament autogenic vă permite să apelați rapid relaxarea completă a mușchilor corpului; senzația de căldură în extremități cu ajutorul unei influențe arbitrare asupra tonului vaselor de sânge; reglarea arbitrară a ritmului antrenament vizual autogen impactul asupra adâncimii și ritmului respirației; abilitatea de a provoca un sentiment de antrenament vizual autogen în abdomen și răceală pe frunte Schulz IG, Formarea autogenică este folosită pentru a restabili capacitatea de lucru după oboseală, pentru a regla starea emoțională și exercitarea voinței, pentru a lupta împotriva insomniei.

Baza de formare autogenă este metoda de auto-hipnoză. Timpul cel mai favorabil pentru auto-hipnoză este perioada după un somn de noapte și înainte de a adormi. În plus față de orele de dimineață și de seară, formarea autogenică poate fi efectuată de până la 2 - 3 ori pe parcursul zilei, în funcție de rutina zilnică.

antrenament vizual autogen

Pentru a obține efectul maxim, este necesar să vă antrenament vizual antrenament vizual autogen în fiecare zi, indiferent de modul în care vă simțiți. AT trebuie să fie într-o poziție care promovează relaxarea. Poziția cea mai confortabilă pentru antrenament este poziția în sus, a doua poziție - așezată într-un scaun ușor, cu tetieră și cotiere.

Trebuie să stați pe un scaun drept, să vă îndreptați spatele și apoi să vă relaxați toți mușchii scheletici. Capul este coborât pe piept, ochii sunt închise, picioarele sunt ușor depărtate și îndoite la un unghi obtuz, mâinile sunt pe genunchi, nu se ating unul de altul, coatele sunt ușor rotunjite. Masteratul AT poate fi împiedicat prin imersiune într-o stare pasivă, necontrolată de somnolență și antrenament vizual autogen.

Pentru a evita somnolența excesivă, este necesar să luați 3 - 4 respirații profunde și exhalări și de ori să vă strângeți ochii strâns, fără a ridica pleoapele. În același timp, este necesar să se convingă că somnul trece, vine un sentiment de pace, relaxare și de a continua formarea.

viziune dacă minus este miopie

Înainte de curs, este necesară ventilarea camerei, pentru a elimina posibilele interferențe zgomot, lumină, îmbrăcăminte și încălțăminte. Numarul de exercitii 1. Cauzând un sentiment de greutate în organism.

Scopul primului exercițiu este de antrenament vizual autogen obține o relaxare maximă a mușchilor arbitrari ai corpului.

Încărcat de

Silent și în mod consecvent spun următoarele formule verbale - sugestii: "Sunt complet calm - 1 dată. Brațul drept stâng antrenament vizual autogen greu - de 5 ori.

Antrenamentul autogen ghidat pentru relaxare

Apoi "Ambele brațe picioarele sunt grele. Întregul corp este greu. Când stăpâniți acest exercițiu, veți învăța cum să provocați un sentiment de greutate în tot corpul sau în orice parte a acestuia.

În timp, va fi posibil să se reducă numărul de formule verbale și numărul de repetări.

hipermetropia este asociată cu

Pentru a evoca senzația de greutate în corp, va fi suficient să rostiți o formulă simplificată: "Brațele și picioarele mele sunt grele, trupul este greu".

Exercitarea numărul 2. Induce senzație de căldură în organism. Scopul celui de-al doilea exercițiu este de a învăța cum să controlați tonul vascular al corpului. Conținutul exercițiului: "Sunt complet calm - 1 dată.

Brațul drept stâng piciorul este foarte cald - de 6 ori. Mai mult, "atât mâinile picioarele sunt foarte calde.

Autor: Camelia Airinei Training autogen sau antrenament autogen se refera la tehnica de relaxare inventata in anii 30 de psihiatrul german Johannes Heinrich Schultz. Termenul autogen denota faptul ca pacientul este invatat sa isi induca singur starea de relaxare, prin autosugestie. Antrenamentul autogen implica practicarea zilnica a cate trei sedinte de 15 minute fiecare, de inducere vizuala a starii de relaxare.

Tot corpul meu este cald. Stăpânirea acestui exercițiu se face de obicei în 10 zile, după care primul și al doilea exerciții sunt combinate cu o formulă: "Bratul drept stâng este greu și cald", "brațele mele sunt calde și grele", "Sunt complet calm și relaxat "- o dată.

  1. Original creată de către neuropsihiatrul german Johannes Heinrich Schultz a fost introdusă în comunitatea medicală la începutul anilor
  2. Fiecare exercițiu are alocată o formulă verbală de exemplu, Brațul drept e cald și o senzație de greutate, căldură, răcoare care se vor simți pe parcurs, așa cum sunt solicitate și sugerate prin formula verbală,  precum și emoții ca liniștea, calmul, sau trăsături ca ritmicitatea unei activități, precum cea a inimii sau respirației.
  3. Cea mai mare vedere minus
  4. Cosmetice si ingrijire personala Antrenamentul autogen te ajuta sa scapi de stres Multe persoane sunt familiarizate cu conceptul antrenamentului autogen.
  5. Relaxarea musculara progresiva a celor 16 grupe musculare cu care subiectul e familiarizat.

Numărul de exerciții 3. Reglarea respirației. Pe măsură ce corpul se relaxează, respirația se calmează și se normalizează.

Vom prezenta în cele ce urmează una din variantele primului exerciţiu în scopul obţinerii relaxării. Exerciţiul greutăţii Acum te concentrezi uşor asupra mâinii drepte sau stângi în 1 funcţie de braţul dominant -se începe cu braţul dominant. Mâna dreaptă începe să devină mai grea.

Acest proces este foarte important pentru organism, deoarece chiar și respirația facilitează activitatea inimii, ameliorează iritarea antrenament vizual autogen furia, duce la calmul general, distrage atenția față de gândurile și sentimentele deranjante, normalizează somnul.

Fiecare formulă AT trebuie pronunțată pe măsură ce expiră. În acest caz, expirația ar trebui să fie oarecum mai lungă decât cea a inhalării, depășind-o în timp de aproximativ 2 ori. Astfel, reglarea respirației este prezentă în toate direcțiile de antrenare percepția viziunii lumii înconjurătoare. Învățând abilitățile AT, ele pot fi folosite în diverse scopuri.

Pentru o odihnă scurtă, dar fructuoasă, este suficient să vă relaxați, să îndepărtați tensiunea musculară reziduală, să ajustați respirația și să efectuați exerciții AT de bază.

INFO KIT PSIHOLOGIC – ANTRENAMENTUL AUTOGEN

După de minute de a fi într-o astfel de stare, o persoană va avea o odihnă suficient de antrenament vizual autogen și se va recupera. Pentru a se liniști în cazul unei stări excesive sau excitate, este suficient să vă relaxați, să vă relaxați tensiunea musculară reziduală și să faceți cicluri de respirație completă și, uneori, aceasta poate fi limitată doar la cicluri complete de respirație.

Pentru a ameliora mai eficient stresul emoțional în exercițiile de bază AT, puteți include în plus formule special orientate de exemplu, "nimic nu mă deranjează, toate experiențele și gândurile mă părăsesc, întregul meu corp se odihnește complet" etc. Formarea autogenă poate fi de asemenea folosită pentru a mobiliza anumite organe sau întregul corp pentru o activitate intensă.

În acest scop, se pot folosi următoarele formule: "Mă controlez pe deplin. Sunt absolut calm și misto. Sunt complet asamblat și atent.

antrenament vizual autogen spazmalgon vision

Îmi dețin sentimentele și gândurile. Sunt curajos și determinat. Pot face totul. Îmi voi atinge scopul. Și alții. Trebuie remarcat faptul că, pentru a obține rezultatul dorit, aceste formule trebuie repetate în mod mental de 8 până la 10 ori. În plus, în cadrul formării autogene, este inacceptabil să se utilizeze formule și formule negative pentru viitor: "Nu sunt slab.

Nu sunt încântat. Voi fi încrezător în abilitățile mele. Voi avea gândurile și sentimentele mele.

ANTRENAMENT AUTOGEN

Metoda de formare autogenă Formarea autogenică este o psihotehnică bazată pe auto-hipnoză. A fost dezvoltat de psihiatrul german I. El a dezvăluit similitudinea reacțiilor la pacienții hipnotizați, care constă în senzația lor în starea de transă de căldură distribuită prin corp și greutatea în trunchi și membre. Psihotehnica, creată de Schulz, este o combinație de exerciții care vizează apariția senzațiilor descrise, care duc la apariția auto-hipnozei.

Senzația de căldură turnată asupra corpului se naște din cauza expansiunii capilarelor sanguine, ceea ce determină curgerea sângelui în părți ale corpului.

Antrenamentul autogen te ajuta sa scapi de stres

Sentimentul de greutate se datorează relaxării musculare. Deoarece extinderea capilarelor și relaxarea tonusului muscular sunt componente cheie ale răspunsului la relaxare. Autotracinarea a început să fie utilizată ca psihotehnologie pentru a obține o stare specială de relaxare, care cauzează scutirea de stres.