Antrenament la vedere pe cine


Ziua 1 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul carte-calendar, exerciţiul cu mărgele, vederea dublă Ziua 2 - Exerciţiul palmelor, rotirea degetului mare, organizarea câmpului de lucru, prinderea paiului Ziua 3 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul carte-calendar, rotirea degetului mare, vedere dublă Ziua 4 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul cu mărgele, organizarea câmpului de lucru, vedere dublă Ziua 5 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul carte-calendar, organizarea câmpului de lucru, prinderea paiului Ziua 6 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul cu mărgele, rotirea degetului mare, vederea dublă Ziua 7 - Exerciţiul palmelor, rotirea degetului mare, exerciţiul carte-calendar, prinderea paiului Acest program de antrenament ar trebui combinat zilnic cu exerciţii de întărire fizice la locul dumneavoastră de muncă aceste exerciţii vor fi prezentate mai târziu în acest capitol.

Exerciţiul "palmelor" vizualizare antrenament la vedere pe cine Scop: Această tehnică importantă. Puteţi face acest exerciţiu antrenament la vedere pe cine o masă sau la biroul dumneavoastră, stând pe scaun. Din moment ce scopul este relaxarea, veţi găsi utilă sprijinirea braţelor cu pernuţe.

  1. Antrenament pentru vedere
  2. Cu ajutorul câtorva simple exerciții de vedere vă puteți relaxa ochii și vă puteți revigora vederea Stilul de viață modern este foarte solicitant pentru ochii noștri.
  3. Vedere de ansambl - Antrenament pentru coordonare și viteză de a muta în șah - 21office.ro
  4. Sus Exercitiile oculare sunt recomandate in momentul in care pacientul prezinta urmatoarele simptome: oboseala la nivelul ochilor, vedere incetosatadureri de capsensibilitate crescuta la lumina sau pur si simplu simte pleoapele extrem de grele.
  5. Un antrenament pentru ochii dumneavoastră

Dacă lucraţi într-un birou, puteţi sprijini braţele pe o suprafaţă cum ar fi un teanc de caiete, cărţi. Procedura de bază: Pentru început, frecaţi-vă palmele pentru a le încălzi.

Figura 17 Sprijiniţi podul palmelor pe pomeţii obrajilor şi suprapuneţi degetele pe frunte. Nu exercitaţi presiune asupra ochilor şi antrenament la vedere pe cine că ochii, spâncenele şi degetele sunt relaxate.

Respiraţi apoi încet şi adânc. Relaxaţi-vă şi imaginaţi-vă o plajă. Este 6 zi foarte frumoasă şi nu aveţi absolut nici o grijă. Valurile se sparg uşor de mal şi vedeţi frunzele copacilor legănându-se în vânt. Bucuraţi-vă de această imagine şi vizualizaţi cât mai multe detalii. Notă: Bineînţeles că puteţi alege decorul fanteziei dumneavoastră.

Reţineţi că ideal este să vizualizaţi un spaţiu larg deschis ocean, munţi etc. Durata: Unu până la cinci minute fără pauză. Repetaţi exerciţiul pe parcursul zilei de lucru. Exerciţiul "calendar-carte" focalizare Scop: Dezvoltarea capacităţii de trecere rapidă a privirii cu realizarea focalizării din plan apropiat în plan îndepărtat.

Materiale: Calendar sau planşă cu litere; carte, revistă sau alt material tipărit. Metodă: 1.

Exercitii pentru sanatatea ochilor

Aşezaţi calendarul sau planşa cu litere, destul de departe, astfel încât cifrele literele să fie abia vizibile vezi figura Materialul tipărit trebuie ţinut sau sprijinit la nivelul şi distanţa specifice cititului aproximativ 40 cm. Citiţi primele 3 numere sau litere din rândul de sus al calendarului de pe peretele de vizavi cât mai repede posibil. Apoi citiţi antrenament la vedere pe cine propoziţie sau primul rând al materialului tipărit.

Repetaţi exerciţiul, citind următoarele 3 cifre şi următorul rând. După ce puteţi trece rapid din plan apropiat în plan îndepărtat, păstrând claritatea imaginii, apropiaţi cartea la aproximativ 15 cm de ochi. Apoi vedeţi cât durează să vedeţi clar literele sau cifrele de la distanţă.

Variaţi numărul cifrelor literelor de la distanţă. De exemplu, citiţi primele 4 sau 5 numere.

formator de ochi îmbunătățirea vederii online

Dacă antrenament la vedere pe cine necesar începeţi numai 2 cifre. Sau, citiţi 1,2,3 sau 4 numere de pe fiecare rând începând. Atenţie la: 1. Capacitatea de urmărire a imaginii atât în plan apropiat cât şi în plan îndepărtat. Capacitatea de a avea o imagine clară atât în plan apropiat cât şi în plan îndepărtat cu schimbarea privirii. Veţi folosi ambii ochi şi ochelarii pe care îi purtaţi în mod curent.

Durata: Trei cicluri de câte un minut pe zi Exerciţiul cu mărgele Scop: Această procedură vă învaţă folosirea ambilor ochi simultan. Ea dezvoltă abilitatea de a deplasa privirea ambilor ochi dintr-un punct într-altul rapid şi uşor fără a suprasolicita ochii. Abilitatea de a localiza corect în spaţiu este dezvoltată de aceasta tehnică.

Materiale: O bucată de sfoară cu o mărgea colorată fixată la aproximativ 30 cm de capăt. Metoda: 1. Legaţi sfoara de un obiect fix la nivelul ochilor. Ţineţi celălalt capăt al sforii între degetul mare şi cel arătător lângă nas. Mărgeaua colorată de pe aţă trebuie să fie la aproximativ 25 cm de ochi iar capătul sforii la aproximativ 80 Cm.

Priviţi capătul sforii şi veţi vedea două sfori venind din ambele părţi ale capului dumneavostră şi formând un "V" în punctul de prindere.

Antrenamentul stroboscopic – pregătire sportivă în lumini de club

Acesta este răspunsul normal. Dacă vedeţi doar o sfoară, atunci un ochi nu este folosit.

păstrarea vederii cum să vă recuperați vederea înapoi 100

Pentru a vedea două sfori trebuie folosită următoarea procedură. Acoperiţi unul din ochi cu mâna. Mutaţi mâna de la un ochi la altul. Din când în când priviţi cu ambii ochi, căutând "V"-ul.

Un antrenament pentru ochii dumneavoastră

Când vedeţi V-ul uitaţi-vă la el şi apoi la mărgea. Ar trebui să vedeţi un x care se formează cu centrul în mărgea. Pe măsură ce se îmbunătăţeşte rezultatul puneţi o altă mărgea colorată pe sfoară, la jumătatea distanţei până la prima şi priviţi de la una la alta la fiecare 5 secunde. Sfoara trebuie să se intersecteze mereu în mărgeaua pe care o priviţi formând un "X". Pe măsură ce antrenamentul se desfăşoară lungimea sforii poate fi mărită de la o mărgea la alta şi de asemenea pot fi adăugate diferite mărgele colorate.

Exercitii de antrenament vizual

Aceasta va induce divergenţa ochilor. Repetaţi procedura cu capul ridicat, plecat, întors spre stânga şi spre dreapta. Observaţi şi înregistraţi poziţiile în care nu vedeţi imaginile dorite dispar o sfoară sau mărgelele.

Folosiţi ochelarii pe care îi purtaţi curent. Durata: Trei cicluri de câte un minut pe zi.

Rotiri ale degetului mare Mişcarea ochiului sus Scopul: pentru a îmbunătăţi controiul mişcării ochiului şi capacitatea de a organiza spaţiul vizual. Materiale: propriile dumneavoastră degete mari de la mâini. Folosiţi ochelari dacă îi purtaţi de obicei pentru vederea de aproape. Metoda 1. Staţi în picioare într-o poziţie relaxată 2.

Un ochi este acoperit cu mâna de pe aceeaşi parte figura 20 3. Cealaltă mână este ţinută întinsă înainte, ân faţa nasului, degetele strânse uşor şi degetul mare ridicat.

Acest punct se numeşte punctul de pornire. Priviţi unghia degetului mare 5. Apoi mişcaţi-1 către punctul de pornire din nou. Degetul antrenament la vedere pe cine trebuie să se fi mişcat pe conturul unui sfert de cerc. Continuaţi să urmăriţi unghia cu ochiul în timp ce urmăreşte traseul încet.

Repetaţi de 6 ori în fiecare direcţie. Mişcaţi numai braţul şi globul ocular. Nu faceţi pauză antrenament la vedere pe cine niciunul din punctele de referinţă menţionate. Repetaţi pentru celălalt ochi Capacitatea de a urmări degetul mare uşor, fără bruscări, în timp ce restul rămâne vertical într-o poziţie relaxată.

Comentarii

Degetul mare trebuie să se vadă clar. Timp: repetaţi exerciţiul timp de 2 minute pentru fiecare ochi. Planşa cu litere Medonald Conştientizarea vederii periferice Scopul: de a îmbunătăţi vederea periferică. Materiale: planşa cu litere Medonald. Menţineţi atenţia concentrată pe punctul central al planşei. Folosiţi ochelari de vedere numai dacă este necesar pentru a menţine atenţia concentrată pe punctul central. Atenţie la: Sporirea capacităţii de a descifra din ce în ce mai multe litere mergând până la a citi toate literele de pe planşă.

Timp: efectuaţi acest exerciţiu timp de unul până la 3 minute zilnic. Vedere dublă fiziologică vederea cu ambii ochi, convergenţă Scopul: pentru a spori conştientizarea folosirii ambilor ochi. Material: creion. Staţi în picioare şi priviţi la un obiect aflat la distanţă în partea cealaltă a camerei.

antrenament la vedere pe cine

Ţineţi un creion între degetul mare şi arătătorul ambelor mâini. Ridicaţi creionul la lungimea braţului astfel încât să se găsească între dumneavoastră şi obiect figura Remarcaţi faptul că în timp ce vă uitaţi direct la obiectul aflai la distanţă, creionul, văzut indirect, va apărea dublu. Mişcaţi mâna la dreapta sau la stânga astfel încât obiectul aflat la distanţă să se găsească între cele 2 creioane. Acum priviţi direct către creion.

Рубрика: Ochelari de miopie -0-6

Veţi remarca faptul că obiectul, privit indirect, este dublat. Când o puteţi face cu uşurinţă, concentraţi-vă asupra creionului în timp ce observaţi obiectul dublat schimbându-şi dimensiunea şi poziţia: a în timp ce urmăriţi creionul apropiindu-se până la 10 centrimetri antrenament la vedere pe cine ochi obiectul aflat la distanţă pare să se micşoreze şi să se îndepărteze unul de altul.

Conştientizarea dublării, unor obiecte ţinte apropiate şi depărtate când se priveşte către celâlat. Conştientizarea modificărilor de dimensiune şi spaţiu în timp ce priviţi creionul ce se mişcă spre şi dinspre dumneavoastră. Timp: un minut pe zi. Prinderea paiului coordonarea ochi-mână Scop: Să extindă şi să îmbunătăţească zona de localizare ochi-mână. Materiale: un pai pentru băut, două creioane sau două baghete. Suspendaţi sau rugaţi pe cineva să ţină orizontal un pai în faţa dumneavoastră.

Ţineţi două creioane câte unul în fiecare mână. Priviţi către mijlocul paiului în timp ce vedeţi întregul pai. Acum încercaţi să prindeţi simultan cele două capete ale paiului, câte un capăt cu fiecare mână. Ţineţi ambii ochi deschişi. Dacă prinderea paiului este prea dificilă, rugaţi persoana care vă ajută să antrenament la vedere pe cine un obiect mai mare cum ar fi un tub de carton de la hârtie igienică. Folosiţi degetele arătător în loc de creioane. Deplasaţi paiul sau tubul de carton în diferite zone ale privirii mai sus, mai jos, mai aproape, mai departe, stânga, dreapta şi repetaţi exerciţiul.

Faceţi aceasta cu paiul stând nemişcat şi apoi mişcându Folosiţi alternativ ambele mâini. Atenţie la: »1.

  • Abdomene inversate Abdomene oblice Obiectivul este pur şi simplu de a efectua cât mai multe repetări poţi cu respectiva greutate pe parcursul setului de patru minute şi pentru a încerca în mod constant să faci mai multe repetări cu aceeaşi greutate, sau să aplici acelaşi tact pentru a creşte în mod progresiv greutatea de la un antrenament la altul.
  • EXERCIŢIUL SUPREM PENTRU EPUIZARE - Articole Blog
  • Ditties despre vedere
  • Ce este antrenamentul stroboscopic și cum te ajută | Centrul Medical Superfit
  • Programul foarte incarcat iti poate schimba organismul si felul in care acesta iti functioneaza, un program de birou, sau unul sedentar duce la acumularea de kilograme in plus, fiind obisnuit cu un program de rutina, trebuie sa gasesti timp sa faci exercitii si la sala de sport, sa incadrezi in rutina ta un program pentru sala de sport, de aceea iti oferim un.
  • Dispozitive de fotomagnetostimulare oftalmică
  • Accentuează vederea
  • Așa ceva există deja în domeniul sportiv și nu doar pentru că ar fi foarte distractiv, ci și datorită eficienței sale.

Prinderea simultană cu precizie a ambelor capete ale paiului în timp ce priviţi către centrul clipi puternic pentru vedere, apoi privind repede de la un capăt la celălalt.

Timp: minimum un minut pe zi.